7 juni 2010

Grönt.

Dripp dropp... Sådan himla otur, mina sista dagar av ledighet och vädret är skit. Men vad gör man?
Imorgon kommer Mickis till mig en sväng. Först skall jag in till Kungsbacka för att fixa mitt slutbetyg och posta kompletteringen till universitetet. Längtar! Det skall bli så spännande, en helt ny höst väntar mig. Fast nog är jag nervös alltid...

Igår var det storstädning av hela huset. Jacob har åkt idag så nu blir det väl till att ta hand om övervåningen. Rastlös... Jag var dålig med bröllopsplaneringen igår, tänkte ta i tu med det idag istället. Festprogrammen och vigselprogrammen. Har dessutom en lång lista på samtal som borde ringas... Hupp!

Rastlös var det ja. Det gnager lite i magen, jag vet inte vad jag skall göra för att bli av med känslan. Varför har jag så svårt att släppa saker? Ibland måste man bara rycka på axlarna och gå vidare, men det är så svårt! Det är ju bara för en kort tid, och det blir säkert bra. Släpp det där nu Julia. Grr.

Inga kommentarer: