23 juni 2010

Tell your mama

Nybadad och redo för dagen. Sov till 12, lite pinsamt. Men Robin snarkade som ett mindre sågverk, så jag fick ligga med iPod'en tills han slutat, så jag kunde somna. Till slut, vid ett-tiden, kunde jag segla iväg tillsammans med John Blund. Haha...

Idag är det onsdag. Kvällsjobb, göra budget (mina spricker ju hela tiden), sola, städa undan här hemma och njuta av att jag är jag. Det lät lite lagom egotrippat sådär, men det är ju jag som skall få gifta mig med Robin :) Klad hest.

På söndag kommer Alexandra hem. Trevligt! Då skall vi titta på Ernst, dricka kaffe och mysa, bara hon och jag. Det har jag bestämt.
Lyssnar på Norah Jones, är nyduschad och sitter sådär lagom sexigt iförd Robins skjorta. Äggmackan väntar på mig i kylen, dags att ta i tu med dagen. Luutra

Inga kommentarer: