13 juni 2009

12:27

Jag känner mig varken jättekass på uppdateringsfronten just nu, och ber om ursäkt för detta :)

Härligt lördag idag, och jag skall snart sussa vidare en stund. Det var en hård utekväll igår, var först på Storan med syster (!) och sedan mötte vi upp Anna och gick till Sticky.
Anledningen till att jag vet om att vi var ute igår är;
1) Jag har 5 nya fina ölglas i starka färger från El Mundo i handväskan.
2) Jag har ont i huvudet.
3) Jag har flera bildbevis som styrker detta.

Jobbade först kvällen, bråkade sedan med min nya ciao som inte funkar, och blev sedan upplockad av Sophia och vi åkte in till stan. Gjorde oss i ordning, tog ett glas vin och sedan in till Stora, måste säga att klubben där var riktigt schysst! Sedan kom äntligen Anna, och vi gick vidare för ett kort besök på Sticky. Sticky är aldrig roligt.

Jag saknar Robin så mycket att jag skulle kunna dö. Jag tänker på dig hela tiden, och vill bara att sommaren skall vara slut. Du är mitt allt, min enda.

Anna ligger inne och snarkar i mitt sovrum. Hon börjar jobba klockan 16.00 och jag tycker syyynd om henne.





Skriver mer om ett par timmar.

Inga kommentarer: