28 juni 2009

Sommarmorgon - med katten som enda sällskap

Imorse åkte du igen, och för varje gång du åker blir jag mer och mer säker på att jag aldrig kommer vänja mig.

Denna vecka bli slutspurten med skolan. Telefoninterjuv med Hare Krishna, skriva de tre sista frågorna med mamma på torsdag för inlämningsuppgift 2, och sedan slutprov kl 9.15 på fredag. Håll tummarna.

Igår brände jag lite pengar på adlibris, trevligt, trevlig. Köpte en bok om sekter i Sverige, "Att leka med elden" (århundradets töntigaste titel, men kanske sann), och 2 ljudböcker, "Tre män i en båt" till Robin, och "Musselstranden", av Marie Hermansson. har tidigare haft den som bok, och det är hur bra som helst. Hoppas de kommer snabbt, så jag har något att roa mig som den gräsänka jag är.

Älskade Robin.

Nattjobbet har nu tagit slut, men istället jobbar du nu 7-20, 6 dagar i veckan. Jag tycker du är så duktigt. Tänker på dig hela tiden.


Klockan är kvart över 6 på morgonen, gick upp lite tidigare för att kunna dricka kaffe med Robin innan han åkte tillbaka. Skall nu bara sminka mig, och sedan åka till jobbet. Jobbar mån-ons denna veckan, och sedan helgen. Med allt plugg och jobb blir det en tuff vecka, men det skall funka.

Nu måste jag rusa! Bloggar mer ikväll!

xxx - luutra

Inga kommentarer: