25 juni 2009

=/

Sega dumma dag. Jag har en fråga kvar på mitt arbete, och den skall jag ta ikväll. Har diskat och plockat lite här hemma. Jag hatar det här huset för tillfället. Tyst och tomt. Magknip.
Skall åka och köpa blommor till uteplatsen med Carro. Vet inte om jag kommer plantera dom, eller bara hiva dom i sjön. Får se. Om inte annat behöver jag nya blommor. Kanske klippa gräset? Lägga på ny duk.
Imorgon skall jag göra mig en god middag. En riktigt en.
Jag saknar mitt hår, samtidigt som det är ganska skönt. Funderar på att klippa av mer. varför inte, liksom.

Huset jag alltid velat ha, som ligger på samma väg som mamma och pappas, är nu till salu. Älskar det, men det känns tveksamt att jag någonsin kommer ha 6 miljoner, DRYGT.
Underbart är det i all fall. Minus shabby-chickkänslan.
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/447111

Nu kom Carro. Skall dricka lite kaffe och satsa på att bli människa igen. Jag har upptäckt att jag börjar förvandlas till en sur tant. Inte för att någon skulle bli så förvånad över det tillkännagivandet.

Luutra

Inga kommentarer: