21 juni 2009

Godmorgon *blush*

Godmorgon! Sitter och äter smultronyoghurt, iförd min nya petrolgröna tunika från MQ och har lite ångest för att jag stuntat i att blogga hela helgen. Men Robin har varit hemma och det har verkligen varit fullt upp :) Helt underbart.
I fredags var det midsommar = arbete för min del. Robin kom hem vid 10-tiden på morgonen, och låg mest och sov hela dagen. Han hade jobbat natt. jag åkte till jobbet vid 15, slutade vid 9 och då plockade Robin upp mig. Hem till mamma för ett snabbt glas vin och säga hej, och sedan hem igen till min högt älskade soffa. Vi dukade upp med lite räkor, röror, bröd och ost, och sedan stöp jag i säng vid 11. Lång dag.
Även lördag jobbade jag, och slutade 4. Åt middag med Robin och åkte sedan in till stan och mötte upp Sophia och Van för lite mat och vin på Linnéterassen. Sedan mötte vi upp Anna och Anna ;), och gick till Lotusbar och sedan vidare till Storan. Jättemysig utekväll, återkommer ikväll med flera detaljer. Är egentligen lite stressad, skall alldeles stax till jobbet. Söndagen spenderade jag och Robin mer eller mindre i sängen, mös och tittade på film. Hann på eftermiddagen åka och handla, pumpa båten och hämta ciao'en, så nu blir det till att åka moppe igen. Om den nu funkar, dvs. Grillade på kvällen.

Nä, måste rusa, bloggar mer ikväll. Tänkte då ta upp resturangvärldens syn på handskalade räkor ;)

Puss, luutra

Inga kommentarer: