17 juni 2009

Man, I'm really gonna loose my girlfrined in the worst kind of way

På upploppet nu. Känns bättre. Jag har ätit god pizza med ingredienserna jag hade hemma. Det blev quornfärs, spenat, ost, tomat och mycket vitlök. Helt okej.
Druckit limevatten och tittat på Sex and the City.
Skall försöka fortsätta plugga lite här ikväll, och svara på vad för delar i islam, kristendom och judendom som tilltalar mig. Skall lägga mig på sofflocket och bläddra i genom de kapitel som det rör.

I natt skall Carro och jag ut på äventyr och återlämna Karl-Axel. Dumma, dumma gubbe. Har du någon aning om vad du lyckats ställa till med? Nä, nu skall du dit där du hör hemma, och jag hoppas att du är innerligt tacksam över att vi tog ut dig. Den trista lokalen kan inte varit särskilt kul att glo i, år ut och år in. Inte för att du var så himla rolig själv, när det väl kom till kritan.
Det är lustigt, hur saker som kan tyckas vara likvärdigt i teorin, är så annorlunda i verkligheten. Titta bara på dessa exempel. Till höger; Roligt! Till vänster; Tråkigt! Det ena har inte framkallat något annat än ångest, medan det andra var riktigt trevligt!



Blir väl till att gå och lägga mig tidigt ikväll då, så jag kommer upp. Imorgon är min andra lediga dag, och då skall jag ha klart inlämningsuppgift 2 och samtidigt se till att ha kommit fram till vilken typ av religiös rörelse jag skall skriva om. Jag skall säga att jag är uppriktigt förvånad över hur tuff den här a-kursen var. B-kursen på gymnasiet var en enda räkmacka. Gjorde i princip ingenting och fick G ändå, och nu kan jag tycka att det nästan varit för mycket plugg för en 50-poängskurs.

Jag är grym sötsugen nu, och sitter och fantiserar om blåbärspajer och hallonmoussebakelser. Yummie. Tyvärr finns det absolut ingenting hemma, och jag måste handla imorgon. Saknas allt från mjölk och pålägg till grönsaker. Men det får bli imorgon, det blir fil och flingor till kvällsmat ;) Imorgon skulle Sophia komma ut, får se vad vi hittar på. Är biosugen, btw.

Luutra

Inga kommentarer: