3 juni 2009

Miss you baby.

Magen är nu full med currypasta (nej inte sådan, curry-pasta) och jag sitter och njuter av att skolarbetet snart är färdigt. Bara 2 uppgifter kvar, som jag skall ta imorgon. Känns verkligen jättebra.
Igår hade jag verkligen hur trevligt som helst, god mat och vin, underbara tjejkompisar och intressanta diskussioner. Det blev sent och trevligt, grillning, tända ljus och filtar senare in på natten. Anna och Sopi blev kvar, och jag och Sopi låg och tittade på Fear and loathing in Las Vegas innan vi somnade. Sedan blev det sovmorgon, frukost bestående av... Hamburgare, kaffe, limevatten, cheezeballz och apelsin. Det var liksom det som bjöds på.

Sedan har jag ägnat dagen åt plugg, och som sagt är jag snart färdig med uppgiften. Riktigt skönt.
Sedan är det bara rätt på specialarbetet nästa vecka.
Har ätit nu, bloggar och tittar på Halv 8 hos mig, älskar att dom sänder repriserna... :) Sedan blir det ännu bättre när nästa säsong kör igång i höst.
Tänkte smita ner och göra mig en kopp kaffe och krypa upp i soffan med katten.
Allt vore verkligen perfekt, om ändå Robin bara vore hemma... Han ringde nyss och berättade lite hur han hade det, hur allt fungerade där nere. Det är faktiskt en historiskt sak han får vara med om där nere, Ringhals är det första kärnkraftverket i världen som gör om sina reaktorer på det här sättet. Jag är så stolt över honom, men det gör lite ont att höra hans fina röst. Saknar honom så, trots att han faktiskt bara varit borta i två dagar, och kommer hem imorgon igen för att vara ledig tre dagar. Sedan på måndag bär det av igen, och då skall han inte vara ledig på två veckor. Vi hoppas att vi kan hitta någon kväll där han kan komma hem och sova här, där det passar både honom och mig. Om det känns redan efter 2-3 dagar utan honom, hur skall det då vara efter 2 veckor... Huuu...
Nu skall jag lägga mig i sängen och titta lite på tv, innan jag somnar. Upp imorgon bitti, och cykla till jobbet.

Ciao, luutra

Inga kommentarer: