5 juni 2009

Dumpidump, regn!

Njuter av livet! Mitt arbete är inskickat och jag tror jag kommer få högt betyg, Robin är hemma efter diverse meck igår, och jag har haft världens mysigaste natt med min honey ;) Frukosten beståd av starkt kaffe och laxmacka. Kan livet bli bättre?
Jo, dessutom kunde jag igårkväll plocka ut mina underbara, skyhöga och alldeles fantastiskt sexiga rosa skor från posen. Återkommer självklart med bilder, men det får bli först ikväll.

Nu blir det till att snabbt göra mig i ordning, blir mörka jeans, Carros söta svarta linneblus och höga gladiatorpumps. Blommigt paraply och lockar i håret. In till stan för möte ang körkortet, och sedan vidare till jobbet. Skall jobba kvällen med Sara ikväll, trevligt! Jobbar aldrig med henne annars enligt mitt nya schema. Synd när det blir så.
Sedan är det raka vägen hem och mys med Robin, jag får inte nog! Jag har världens underbaraste man!

Skall även planera helgen med honom, kanske blir det akvarellmuséet på Tjörn på lördag, vi får se.

Bloggar mer ikväll!!

Puss, luutra

ps) Grattis på studenten, Mickis <3

Inga kommentarer: