25 juni 2009

Luutra mera glad :D


Har nu fått i mig lite köttbullar och kaffe, planterat mina söta blommor och fortsatt tvätta. Mår mycket bättre nu, skönt med helg!
På Nilssons plantskola blev det rosa flitiga lisor och vita snöflingor, och allt gjorde sig väldigt bra i mina lådor där ute :) En lobelia i krukan på bordet, och gräset är klippt. Grannen kan inte trott jag vart klok när jag kämpade med att dra igång gräsklipparen, var ganska arg...Men fint blev det!
Passade även på att åka och handla lite mat när jag var med Carro, är som sagt väldigt beroende av folk som kör mig hit och dit nu när Robin är borta... Segt.

Sitter och kollar in rean på Nelly.se just nu, verkar som dom har en hel del fint! Fick inbjudan om tidigare rea för medlemmar via mail här igår, och sidan går riktigt trögt så jag kan tänka mig hur många som är inne. Hittills har jag klickat hem ett litet persikofärgat fodral, kommer nog bli jättetjusigt. Nedsatt från 600 till 229 kr. Perfa :) Tänkte försöka nå min syrra och tipsa om rean, om hon nu vill svara.
Tänkte ta mig i kragen och klicka hem en bikini nu också, det behövs!

Nu ikväll blir det bara slapp i soffan, skall försöka sova tidigt även om jag vet att det är svårt med tanke på mina 14 timmar i natt, som jag fick sovit.

xxx, luutra

Inga kommentarer: