18 juni 2009

Ja, jag vet att jag borde, meeen.....



Kläder från leilei.nu.
Kjol, 225 kronor (rena fyndet)
Klänning, 359 kronor (också rena fyndet)
Blus, 259 kronor

Helt underbart, alltihop. Jag är lite svag för den romantiska bohemlooken, kombinerat med klassiska accessoarer och skyhöga klackar... Den som ändå vore rik.



Kläder från modekungen.se
Klänning, 550 kronor
Kjol, ca 450 kronor (jag älskar skärpet!)

Hittade en ny sida jag aldrig varit inne på, modekungen.se. Jag vet, verkligen världens töntigaste namn ;) Men de hade ändå en del, även om jag fick känslan att kläderna inte var av samma kvalitét som priserna visade på. Hittade sidan via Stina-Lee's blogg, som just nu bloggar på devote.se. Hon har en äpplegrön klänning därifrån, med stora träknappar. Fantastisk! Gå in ock kika! http://stinalee.se/

Nej, nu får jag ta mig i kagen. Sängen måste bäddas och övervåningen måste dammsugas.

luutra

Inga kommentarer: