16 juni 2009

tisdag morgon = 100% plugg

Somnade äntligen vid 11-tiden, och har inte vaknat en enda gång under natten. Skönt...!
Katten åkte ut och sladden till datorfläkten revs ur. Vaknade vid halv 10 och känner mig mycket bättre. Tänk vad känslig man blir av att inte få sova!

Idag börjar jag klockan 15:00, och skall jobba kvällen. Tiden fram tills dess skall utnyttjas maximalt, jag skall plugga och försöka hinna med 3 uppgifter, städa lite här hemma och sedan cykla upp till Signalen och köpa busskort. Detta är något jag dragit länge på nu, är livrädd för det nya systemet och tycker det verkar skitkomplicerat. Jag är för konservativ, för nya betalsystem i kollektivtrafiken. Och vad var det för fel på hundrakorten, egentligen?

Ikväll skall jag efter jobbet in till stan och äta tapas med Anna, skall bli mysigt. Jag hoppas att jag inte kommer vara för trött, känner mig fortfarande lite konstig men hoppas att det skall ordna upp sig över dagen.

Jag har drömt massa saker inatt. Jag har flertalet hus jag ofta besöker i mina drömmar, gamla stora övergivna hus. Jag känner alltid igen mig i dom, och vet hur jag skall gå. Ofta fullt möblerade, i gammal rokokostil. I natt var pappa med i ett av husen. Varför?

Nu jamar Dixie och vill ha frulle.

xxx - luutra

Inga kommentarer: