30 juni 2009

Fan vad jag är bra.

Ääääääntligen!!! Klockan är 23:40, och jag är äntligen färdig med Hare Krishna arbetet!! Gud vad bra det känns, och jag är hundra på att jag kommer få MVG på den här uppgiften, det blev så himla bra alltihop! Så bra att jag unnade mig en kjol, med nitar!



Hur snygg var inte den? ;) Skall ha den med min nya body och svarta platåpumps. Jag kommer bli så het. Nu har jag två nya gå-ut-outfits!

Nu blir det till att ta sig något kallt och dricka, och sedan störta ner i soffan framför tv'n. det är jag värd. Jag är väldigt nöjd med att jag satte mig med det här nu när jag kom hem från jobbet, istället för att ta det imorgon förmiddag som jag först tänkte. Nu kan jag ligga och sola och ha det skönt, ända fram tills jag börjar jobba dvs. Men allt känns himla bra. Skall vara så ibland, kan man tycka. Alltså, pluggpause i ett helt dygn, på det igen på torsdag då jag skall skriva klart inlämning 2, och sedan slutprov på fredag. Hoppas, hoppas!

xxx - luutra

Inga kommentarer: