28 juni 2009

Sluttampen som jag trodde var nära.

Dagen hittills har varit grymt matnyttig. Huset är storstädat och jag har jobbat hårt med skolarbetet om Hare Krishna. Har nu bestämt mig för att sista avsnittet får bli en interjuv med medlemmarna här nere i Göteborg. Testade att ringa, efter att präntat ner mina frågor på ett a4:a, men dom ville inte svara. Blev lite besviken över att dom inte sjöng mantrat i bakgrunden när signalerna gick fram, men det får jag väl leva med antar jag. Dåligt att inte svar i telefon i ett tempel på en söndag, man kan ju undra vad dom gör på en söndag om dom inte är i templet? Ligger hemma, bakis?

Nu skall jag sätta mig och planera dagen med min älskling, som otåligt suttit här och tjatat på mig om kvällens meny. Ser ut som det kommer bli grillat, med mycket chili och lime! Mys!

xxx - luutra

Inga kommentarer: