12 aug. 2010

Älska mig alltid!

Under Kanada-filten, i sängen, framför Beck spelad av Gösta Ekman. Jag och Robin har grejat, fixat och njutit. Pratat och bara varit med varandra. Ätit en tunnbrödsrulle med skinka (absolut ingen majonäs ^^) och tagit ett glas vin. Imorgon vaknar vi tidigt, dricker kaffe och byter morgongåvor. Det längtar jag efter! Mest därför att jag är spänd på vad han kommer tycka om min, det skall bli kul att se hans min :)
Just nu ligger jag och tänker, att jag aldrig vill att den här kvällen skall ta slut. Jag vill alltid ha den här härliga dagen framför mig.

Regnet faller ute och Robin tjatar nervöst på mig hela tiden om att jag skall kolla vädret, trots att jag bara nu under kvällen redan tittat på SMHI, aktuellts nio-sändning, TV4 och aftonbladet.se. Räcket det? Nej. Robin litar inte på någon av dem, och när jag frågar "vilka tror du på då?" så säger han att han inget. Jag vet hur det ligger till. Robin vill så gärna att någon skall säga att det skall bli sol helt enkelt. Det har varken TV4, Aftonbladet, SMHI eller SVT gjort. Alltså är de inte trovärdiga. Basta.

Sova. Vänta. Älska. Luutra

Inga kommentarer: