6 aug. 2010

The Wall #960

Godmorgon! 40 inlägg till mitt inlägg nr 1000, och i förrgår hade jag besöksrekordet 41 besökare. Kul! Jag har en jämn ström besökare nuförtiden (med undantaget för den dagen), vanligtvis är det mellan 15 och 20 unika besök om dagen. Mohaa, jag kommer bli rik ^^ Inom ett år kommer jag kunna köpa en fransk vingård och dra mig tillbaka i still het, tror ni inte det? Jag skall ha ett par hundar och en trogen butler, sedan är jag nöjd. Eller jo, en trogen make vore inte så dumt det heller.

Idag är det fredag och jag är ledig. Dagen innebär pyssel för min del. Först skall jag nu iväg och dricka kaffe med mamma och visa våra fina festprogram, och sedan skall det bli solning för hela slanten. Tänkte hinna med att sola två gånger till innan bröllopet, idag och på torsdag förmiddag.

Efter solningen blir det hem och börja jobba med bordsplacerings-tavlan. Jag har bestämt att ha kvar 8-borden, det blir lättast och bäst så. Kanske inte bäst planeringsmässigt och för serveringspersonalen, men vi har kämpat så med den här bordsplaceringen och är nöjda, så vi låter det vara.

På måndag skall jag shoppa med Mikaela. Titta på lite kläder för Grekland tänkte jag. Längtar! På onsdag blir det pyssel här hemma med Sophia, Sopi och Mickis. Vi skall vika program, binda band och göra rispåsar. Det absolut sista för bröllopet, förrutom musiken på måndag då. Snart är vi där! Luutra

Dagens outfit: Chinos (lite harlemsmodell) från Gina Tricot.
Top med spetsärmar från H&M
Radband från kitch.se
Rosett från Lindex

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!

Ville bara lämna ett förslag, såg du skrev rispåsar, antar det är för att kasta på bröllopet? Ett ypperligt alternativ är rosenblad, mycket skonsammare för våra små fåglar som annars riskerar dö utav riskornen..
Inget negativt menat, bara ett litet tips.
Lycka till med allt och hoppas eran stora dag blir underbar :)

Kram från en hängiven läsare