11 aug. 2010

Your design

Jisses. Allt pyssel är färdigt! Gud så härligt! Festprogram, vigselprogram och rispåsar är färdigt och kan här med bockas av från listan. Mycket skönt. Söta Mickis och lil'sis var här och hjälpte till, behövligt. Pastasallad, lite vin och sedan gick det av bara farten.
Hemligheten är i säkert förvar tills på fredagmorgon, den ligger här brevid mig. Jag hoppas att du kommer bli stolt!

Imorgon har vi en gedigen att-göra-lista. Först blir det upp tidigt, äta lite frulle, flytta pengar mellan konton till höger och vänster och sedan åka upp till Nilsson's för att checka av det sista med blommorna samt betala. (Jag rabblar enbart för min egna skull, jag tror verkligen inte att det finns något allmänintresse i den här listan...). Efter det så blir det staden, kläder skall hämtas i Göteborg och sedan Kungsbacka. Sedan hem, handla lite saker så som god frukost och lite hygiensaker. Hem, mat, packa allt för fredagen som skall hem till mamma och pappa och sedan lämna alla tusen prylar på nämda plats. Kontrollera att pengar för frisör och solist kontant och sedan sola. Hem - storrengöring och meditation. Nedräkning...

Klockan är kvart över tio och jag är på väg ner i sängen. Måste samla mina tankar och ladda. Tänk att det kan finnas så mycket känslor i en och samma kropp. Luutra

ps) Jag tänker på dig Curry!

Inga kommentarer: