9 aug. 2010

Export

Bloggen blir lidande och jag lider med den. ^^ X-antal besökare idag har fått läsa om "big nothing", "big nothing" och "big nothing". Illa, hade bloggdrottningarna sagt. Jag håller med.

En liten bit kebab har slunkit med. Lika så två kalla. Nu ligger jag med brudskorna på (enligt doktorns ordination) och skall glo på tv med den blivande m, med stort M. Katten tvättar magen och Robin byter batterier i kontrollen. Lilltån klämmer och jag väntar. Just så ser min tillvaro ut för tillfället. Jag drömmer om ett ozurblått hav och kallt lokalt vin, kanske att jag tar en frön oliv till det.

Dagen har varit strålande. Eller ja, hur strålande en dag nu kan vara bara innefattandes av EN ENDA katt. Men annars, mycket bra. Huset är storstädat och längtar nu av att intas av pratiga vänninor med vin under onsdagen. Här skall vikas och bindas inför fredagen den trettonde. (här la katten tassarna över öronen; "det klickas väldigt mycket i det här rummet just nu!!")
Mer då? En tripp till kantorn hanns med. Här finns bara en sak att säga: det kommer bli fantastiskt!

Jisses Amalia, jag kan inte vänta längre snart! / your's truly - Luutra

Inga kommentarer: