10 aug. 2010

Ett rop

Herregud. Jag har så mycket fjärilar i magen nu att jag mår illa. Jag är livrädd att vi har glömt något, det finns ju verkligen miljoner saker att glömma. Andas i en fyrkant, andas i en fyrkant.. Var f-n är Kay Pollack när man behöver honom. Vi hade kunnat sitta här nu båda två. Kay hade kunnat hålla mig i handen och lyssnat på mitt bridezilla-gnäll. Träna andning och bolla positiva tankar. Kaaay...! Kom nu!

Onsdag förmiddag. Jobbar. Panik. Skall hem och göra i ordning uteplatsen. Sopa, klippa gräset och slänga halvdöda växter. Göra pastasallad, stryka och plocka. Träffa tjejerna.
Vädret är skit. Vi får hoppas på uppehåll under fredagen. Snälla vädergudar, hör min bön!
Imorgon är det det absolut sista fixet. Hämta kläder, förbereda väskor och lämna allt som skall till mamma och pappa. Hämta staffli i stan och bada oss själva. Nu - frukost.

Luutra

Inga kommentarer: