8 aug. 2010

Ett ps i mörkret

Bloggslarv och ösregn. Idag arbetar vi 7-21 och längtar tills på fredag. Helgen har förlöpt lugnt. Älskade R hade sin svensexa igår, så jag sov hemma hos mina föräldrar. Bäst tänkte jag och såg en stupfull blivande make som ragglar hem framåt 4-snåret på morgonen och stör min skönhetssömn. Sov oroligt i natt, förmodligen för att jag sov ensam.

Ingen Curry i sikte. Kan du inte komma hem nu?

Imorgon är det bröllop för hela slanten. Upp tidigt och försök kontakta kantorn och bestämma träff. Skriva ut bordsplaceringarna. Kika på om det är något annat som skall göras?
Regnet öser ner och jag hoppas på uppehåll på fredag. Jag vill helst inte lägga tusentals kronor på att se vacker ut och sedan ändå bara se ut som en dränkt katt. Ush, inte prata om katter. Dock istället maila Mickis, alldeles glömt av! Dessutom messa och påminna solisten om tiden imorgon. Jisses, tänk att allt detta planerande snart kommer vara över! Känns nästan lite märkligt.

Inatt skall jag sova gott brevid den jag älskar mest av allt. Luutra

Inga kommentarer: