31 aug. 2010

L's confession.

Puh. Så var förrådet färdigt. Vilket har resulterat i att nu ser köket ut som fan istället ^^ Massor av svarta sopsäckar, högt som lågt.
Sakta men säkert jobbar jag mig i genom allt som skall göras. Idag kom mitt lösenord och användarnamn med posten från universitetet, typ en vecka för sent. Men bättre sent än aldrig. Imorgon kan jag sätt mig och lägga upp allt inför skolstarten. Skönt. Vi har också hunnit kuska Kullavik och Särö runt och satt upp lappar efter Curry. Hoppas, hoppas, hoppas.
Ikväll blir det lugnt. Jag skall laga lite gulaschsoppa med vitlökscremé. Mer avancerat än så blir det inte. Något bra på tv kanske? Vi får se. Imorgon blir det plugg för hela slanten. Robin har första dagen på sitt nya jobb, så det blir väl jag och Dixie som hänger i soffan tillsammans.
Nu skall jag döda flugan och sedan hacka lök. Godnatt.

Inga kommentarer: