2 aug. 2010

There you go!

Efter en orolig kväll och en natts stenhård sömn har jag nu vaknat på betydligt bättre humör. Inlindad i min Kanada-filt och endast iför knallrosa trosor med nitar från Koola Anna så sitter jag nu relativt yrvaket framför datorn och försöker pränta ner dagens första blogginlägg.
Ja, igår var verkligen en helevetes dum dag. Robin åkte ifrån mig under kvällen för att installera ljusarmaturer hemma his sin mamma. Kvar låg jag på soffan, sirrandes i taket och sjukligt deprimerad. Katten, bröllops-helvetet, pengar, jobb och så det där andra som är så jobbigt och så svårt.
Men nu idag skall det bli bättre. Jag skall bädda sängen, hänga lite tvätt och klä på mig. Pappa kommer om en trekvart och hämtar upp mig, vi skall till golfkrogen för att planera för maten. Vi har förmodligen vänt helt om, vi vill ha trerätters trots allt. Vi har valt bland rätterna och plockat ihop något som känns luftigt och fräsch men ändå lite lyxigt. Hoppas på detta nu.

Ikväll så skall jag och Robin på bio. Trevligt. Skall dessutom försöka hinna få färdigt festprogrammet så vi kan lämna in det också. Fick helt plötsligt väldigt bråttom... Luutra

Inga kommentarer: