31 aug. 2010

Så som det var sagt.

Dagens humör: Stabil, lugn, utvilad. Organiserad.
Dagens mående: Lite snorig men på bättringsvägen.
Dagens borde: Oj. Where to start...?
Dagens frisyr: Smutsigt i truls.
Dagens smink: Nada. Mitt högeröga rinner och dessutom sitter jag i sängen.
Dagens klädsel: Sovklädd för tillfället men planerar jenasshorts och bruna stövlar.
Dagens planer: Planera, strukturera och fixa papper. Fika i det gröna och läsa.
Dagens materiella vill ha: Höstjacka och höstskor. ♥♥
Dagens fundering: Idag tänker vi inte - vi agerar.
Dagens tråkigaste: Nja. Inget speciellt tror jag. Fint väder, ledig och lite pyssel. Då blir det bra.
Dagens längtan: Skolan och inte skolan.
Dagens läsning: "Vuxenantologin" och "Hundraåringen som försvann genom fönstret och försvann"

Jag ligger i sängen, nyvaken och tittar på tv-shop. Jag och Robin kan inte byta kanal här inne i sovrummet (måste göra det på parabolen ute i vardagsrummet) vilket ofta resulterar i att man ligger här inne som en jäst säl och glor på skit, bara för att man inte orkar resa på sig. Jag inväntar Robin, han kan gra det när han ändå lämnar mitt te ^^ Ush, vad hemsk jag är.

Idag har jag mängder av grejer att göra. Jag måste hålla på lite med räkningar, papper och pengar. Jag måste skriva ut papper och planera för skolan. Jag skall handla mat. Jag skall skriva ut nya lappar och försöka börja sätta upp.
Dags att sätta igång.

Luutra

Inga kommentarer: