27 nov. 2009

As sure as your name is'nt Kate, you put me here

Godmorgon underbara värld! Är på ett strålande humör, håret ligger perfekt, jag har semester i en vecka och outfiten för dagen är to die for... ;) Är det inte härligt, att man kan ha sådana dagar också? Jag lyssnar på J.R Cash, dricker kaffe, lägger sista handen vid make'en och dansar genom rummet. Hoppas ni också har haft en strålande start på denna fredag!
Här är min outfit för dagen:



Mörkgrön från Koola Anna (ordentligt upplagd, så nöjd med resultatet!)
Klänning från VILA
Stövlar från Skopunkten
Väska från H&M (gammal)


Nu åker jag in till stan för att hämta ut mitt visum på Ryska Konsulatet, sedan åker jag hem en sväng för att åka in till stan ett par timmar senare och ta en "afterwork" öl med mina älskade Anna, sister samt några fler. Som sagt, hoppas er dag blir bra!

Kärlek i kubik - Luutra

Inga kommentarer: