19 nov. 2009

Jobb-dag idag

Ush vilket tråkigt väder det är ute :( Igår blåste det näst intill storm och regnet har öst ner i en vecka. Segt. Längtar efter lite sol! En som snart kommer få en hel del sol är Mikaela som om några dagar drar till Thailand i två veckor. Somliga vet hur man skämmer bort sig själv.

Själv insåg jag igår att det bara är två veckor (idag 13 dagar...) kvar tills jag drara till Ryssland :) Egentligen borde jag vara glad, men eftersom saker som visum och planeringar forfarande inte är klart så känner jag inget annat än ren panik. Jag hoppas våra försäkringspapper dyker upp här i veckan så vi kan åka till ryska konsulatet i början av nästa vecka, det känns som det börjar bli lite stressigt nu. Minst sagt. Vi åker liksom nästa onsdag... Hjälp. Annars har vi en del annat och fixa, allt ifrån väskproblemet till hur vi skall göra med pengar. Jag har fortfarande inte bestämt mig. Något som dock är färdigt är vilka kläder jag skall ha med mig. Alltid något :)

Idag skall jag skriva klart min första inlämningsuppgift och sedan skall jag åka till jobbet klockan 15:00 för att jobba kvällen. Mysigt.
Det blir väldigt annorlunda när man inte är inne och jobbar precis jämt som man gjorde innan, men jag antar att det blir så med allt. Man vänjer sig.

Nu skall jag ta en kopp kaffe och sedan hugga in i skolarbetet.

xxx, luutra

Inga kommentarer: