21 nov. 2009

Brr..

Morgon! Klockan är lite över 8 och ute är det grått, blåsigt och blött. Så ser det ut i alla fall. Jag hade en lång mysig dag igår, fuskade lite med skolan och fick faktiskt inte gjort så mycket som jag borde ha fått, så nu är man uppe med tuppen igen för att korrigera problemet. Hihi... Synd bara att jag börjar jobba kl 13:00, men jag får lägga i en högre växel så fixar jag det säkert. Skall bara köra i gång kaffekokaren och ta med mig lite fil och müsli in till datorn så grejer det sig säkert.

Igår knackade min söta lilla granne på och höll i ett paket fr nelly.se, jippie - mina partyklänningar! Båda är av märket Rare Fashion och kommer bli strålande på ryska nattklubbar vintertid ;) Nu är det bara 1,5 vecka kvar tills vi åker och ja - jag har fjäriljar i magen. Sophia kommer hit för att hämta lite papper som hon skall ha för att få ut sitt visum idag, så vi får väl sätta oss ner och forsätta planera lite.
Klänningarna var i alla fall bra, den ena satt hur bra som helst medans den andra satt som ett ålskinn, men att andas är bara till för vanliga dödliga, partyprinsessor som jag har inte mycket till över för sådant. Kvar att shoppa; ett par svarta mjuka tygskor att ha när de höga klackarna agerar bödlar nere på mina svullna fossar samt ett rött läppstift att briljera med. Jag är snygg i röda läppar!

Kaffe var det ja... Kyss! Luutra

Inga kommentarer: