8 nov. 2009

Söndagssvamel

Så var den här helgen slut :) Nästa vecka kommer vara lite smågalen, är inne i min sista vecka i historian vilket innebär att jag skall skriva klart mitt fördjupningsarbete inklusive göra slutprovet på fredag. Nervös, vill så gärna sätta ett VG så jag får MVG i slutbetyget! Men ja, så var det ju det där med mig och prov... Men jag skall se till att plugga duktigt innan provet, jag och Robin kan nog åka och sätta oss på ett café med en mysig frukost innan så får jag lugn och ro att gå i genom mina papper. Håll tummarna för mig, fixar jag inte MVG i den här kursen så går jag och hänger mig!

Söndagkväll. På spisen står en kycklingsoppa och puttrar. På bordet ligger alla min pluggböcker uppslagna och brevid ligger en färdig planering och struktur för arbetet som skall göras i veckan. Jag hade egentligen tänkt att sätta igång redan ikväll, men jag fuskar lite och kör i 180 imorgon istället. Nu har jag ju i alla fall lagt upp hur allt skall se ut, och dessutom vet jag att jag är extremt produktiv med kniven mot strupen ;) Tror jag kommer kunna göra minst hälften imorgon, vilket innebär att jag kommer ha två dagar att plugga till provet för.

Imorgon skall jag jobba (förmodligen...) dagen, och sedan blir det in till Kungsbacka för att lägga om min studieplan. Blir nog bra!

xxx - luutra

Inga kommentarer: