6 nov. 2009

Fre morgon

Grrr... Fick tillbaka mitt slutprov och betyget i geografin. Blev godkänd. Suc. Men nu är skiten över och jag kan till 100% fokusera på historian. Satt igår och skrev klart redovisningsdelen i fördjupningsarbeten, blev så himla nöjd. Så det är ju bra i alla fall!

Nu sitter jag på jobbet, blev inringd igårkväll och behöver ju jobba så jag tackade inte nej. Får inte så mycket tider för tillfället så det är bara att tacka och ta emot. I negativtspalten finner vi dock det faktum att jag skulle suttit och pluggat idag, vilket innebär att det blir att köra igång i 180 när jag väl slutat klockan 14:00 i eftermiddag. Men det skall nog hinnas med det med. Efter jobbet skall jag dessutom kila förbi posten och hämta ett paket med julklappar som verkar ha kommit. Mysigt! Snart är det dags för tända ljus, adventsljusstakar och hyacinter. Jag älskar december!
Dessutom skall jag köpa lite räkor, det bli min favvo med pasta, räkor, permesan och muskot ikväll. Skönt att göra det lite enkelt för sig ibland.

xxx - luutra

Inga kommentarer: