25 nov. 2009

Det blir sällan som man tänkt sig

Jag som hade så storslagna planer för dagen... Av mina måsten har jag kunnat checka av två, och det var att hämta mina upplagda kappor samt sluta på Britney Spear's nya låt. Känns bra, kan ni tro... Nej, skämt åsido, blev inringd på jobbet och fick åka dit så därför har jag varken hunnit plugga eller städa något god damn skafferi. Men jag tog ledigt imorgon istället så då lovar jag att vara uppe med tuppen och ta tag i mina göromål. Jag måste verkligen hinna plugga imorgon och se till att få det gjort, jag hade så gärna velat vara ledig i helgen, på riktigt! Vill få tid att planera min resa, gå hemma och skrota och äta clementiner. Krrr...

The säng - here I come. Luutra

PS) Ser du nu mamma hur jag "korrläst" mitt inlägg innan jag publicerade? Nöjd? :)

Inga kommentarer: