14 nov. 2009

Grubbel, grubbel...

Jaha. Lycka är tydligen något kortvarigt.

Sitter på jobbet och har lite rast. Kvällen segar sig fram, men så fort klockan slår halv 6 brukar det bara springa iväg. Tick tack...
Strul med skolan. Hade valt projektarbete nu efter (den lyckade) historian, och jag blev mycket fundersam på vad det egentligen var jag hade valt när jag öppnade kursen i fredags för att kolla i genom arbetsplanen. Antingen har dom strukturerat om hela kursen eller så har jag råkat välja något HELT annat. Hoppas på det senare.
Har i alla fall mailat min lärare, och jag hoppas han kan svara redan i helgen jag vi kan reda ut alla mina femton frågetecken... Suck! Om inte annat löser det sig säkert ändå, men jag vill ju veta nu! Morr - jag har världens sämsta tålamod.

Apprå på tålamod, jag får nog ta och prata med chefen i veckan. Börjar ana ugglor i mossen mer än någonsin. Grrr.... Bättre att veta i alla fall!

Imorgon jobbar jag dagen, det var länge sedan jag jobbade en hel helg :) Känns ovant, men pengisar behövs alltid. Framför allt om Robin fortsätter köpa julklappar i hastighet av en sprinterlöpare i bästa tävlingsform. Hjälp! Har faktiskt inte börjat med hans julklappar, men jag har tid att grunna vidare.

Nä, dags att återgå till sysslorna. Jag blir ändå inte klokare av allt tänkade, man skall försöka att inte oroa sig i onödan! Blir liksom inte bättre av det ändå.

/Luutra

Inga kommentarer: