17 nov. 2009

Avcheckning

Det där med att ta en vecka ledighet ändrades till att jag istället skall köra på ordentligt den här veckan och för tillfället ligger lite efter. Sitter och väntar på att den nya kursen skall öpnnas så jag kan köra i gång, så just nu ligger jag två dagar efter. Men det fixar jag!

Idag har jag varit inne på kompentenscentrum i Kungsbacka och lagt om min studieplan, som tur är har jag kurslitteraturen för kursen jag skall läsa nu, "Männiksna socialt och kulturellt". Hoppas det går bra, men det känns som en kurs som jag är hemma i. Boken ligger här bredvid mig och jag hoppas innerligt att det är rätt bok. Hoppas nu!
Sedan åkte jag och Robin hem och har ägnat hela dagen till att renas bland våra papper och sätta in dem i pärmar. Vi har räkningar sparade från 2006, helt otrloigt vad mycket pengar man lagt genom åren på räkningar som gäller tv och telefoni. Men nu är ala papper i sin ordning och det känns bra. Struktur är grunden för allt :)

Ikväll blir det lugnt så vida kursen inte öppnas ikväll. Då sätter jag igång med en gång. Till middag blir det helstekt kotlettrad i ugn, mums!

xxx - luutra

Inga kommentarer: