8 nov. 2009

Plugg - pengarbedrägeri - Ullared

Jaha, det blev inget jobb idag så nu skall jag sätta mig och plugga. Skönt att vara uppe i tid i alla fall, nu blir det till att hugga i! Kaffekoppen står laddade brevid mig så nu finns det inga ursäkter.

Har dock fått lute jobb i veckan, det blir onsdagkväll och hela helgen. Bra! Grejerna inför Rysslandsresan är fixade, i alla fall det med Western Union och överföringarna till vårt hostel. Killen i telefonen som skulle bekräfta överföringen lät inte lite misstänksam. "Menar du att ni skall föra över pengar till en helt okänd människa, en ryss?" Ehhh, ja. Ja, jag vet om att ni inte ansvarar för att det inte sker något bedrägeri. Det är bara 60 euro det handlar om, men visst, surt om man blir blåst. Men det tror jag inte. Eller ja. Hoppas inte, i alla fall.

Har eventuella funderingar på att åka till Ullared idag så fort jag fått gjort mina plugg-grejer här hemma. Köpa lite julklappar, skönt att få det gjort. Messat syrran, vi får väl se om hon har fullt upp eller om hon vill haka på. Annars åker jag och min honey själva :) Vi är bra på att shoppa.

xxx - luutra

Inga kommentarer: