1 nov. 2009

Rastbloggande

Sitter på min rast med en loka och har smitit ifrån en stund. Ibland kan det vara skönt att "vila öronen". :)

Så var den här veckan över. Veckan som har gått har varit mycket stressig, hoppas att nästa blir lugnare med plugg och andra "måsten". Imorgon skall jag ringa vikariepoolen och se om dom har något ställe där jag kan gå brevid, har inte så mycket jobb för tillfället och det hade varit bra om man kan öka chanserna att få tider på något annat ställe. Sedan skall jag passa på att ta lite prover, samt begrava mig i den första delen av inlämningen. Tog mig i kragen imorse och plöjde i genom 4 stycken som skall renskrivas när jag kommer hem. Alltid bra att ligga steget före!

På tisdag har vi ett möte här på jobbet. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag skall gå. Är ju som sagt tjänstledig för att studera, och vet inte riktigt hur jag skall förhålla mig till det här mötet. Det ger väl sig. På ett sätt ser jag en stor fördel med att närvara men samtidigt vet jag inte. Vi får se.

Att vara tillbaks på avdelningen efter ett litet uppehåll är mysigt. Man får distans och ibland tror jag man mår bra av att inte jobba livet ur sig hela tiden. Hoppas bara mina kollegor får för sig att ta lite semesterdagar, kompledighet eller rent utav blir lite snoriga och stannar hemma fram över, jag behöver lite tider nu. :)

xxx - luutra

Inga kommentarer: