19 nov. 2009

F7

Moring! Uppe med tuppen och suttit och skrivit klart min första inlämning i "Människan socialt och kulturellt". För första gången (tsss, det är faktiskt sant..) så har jag hållt deadlinen på Miroi som är 12:00. Jag har spelat dum fram tills idag och låtsats att jag trott att de menat 24:00. Ingen har någonsin påpekat det och det verkar inte heller ha påverkat mina betyg. Lärarna är slappa, det beror säker på att de inte vill ha helgjobb.

Apprå på helgjobb, har blivit bokad på jobbet ikväll och på söndagkväll, 13-21.15. Bra, jag behöver jobba! Nu skall jag ta och packa ihop mig själv, sätta på mig lite kläder och sedan få i mig lite mat, det bli stan nu på förmiddagen med syrran och det är lite av the D-day... Jag hoppas inte konsulatet bråkar, för då har vi stora problem.. ^^

Luutra

Inga kommentarer: