10 nov. 2009

Skrik & Panik (igen)

Stress, stress, stress! Precis uppstigen och på väg till Kungsbacka, skall handla mat och lämna in ett par papper på Kompetenscentrum. Sedan hem och skriva klart mitt fördjupnongsarbete, känner mig aningen panikslagen just nu.

Dagen igår blev hur bra som helst, Robin fick mer eller mindre en ny garderob med skjortor, tröjor och t-shirts igår på Ullared, jag köpte bara en lång vardagsskojrt-tunika och ett par leggins. Åkte sedan förbi Kungsmässan, smet in på Gina Tricot och HM och köpte mina laxtexleggings, en underbart söt blå blus med dragkedja i ryggen och ett par lila strumbyyxor. Återkommer med bilder! Tittade på blusen fr Lindex (har tom drömt om den idag), men efter mycket velande så avstod jag. Den var jättefin men jag behövde den i en stl 36 och den fanns bara i 38, och dessutom jag den lite gulare i tonen än på bilden. Så synd!

Nu får jag slänga på mig kläder och rusa! Bilder kommer sedan!

xxx - luutra

Inga kommentarer: