17 nov. 2009

Godmorgon :)

Full rulle idag. Jag skall svara på de 6 frågorna inl 1 avser den här veckan, och sedan ser det ut som Mikaela kommer hit och myser lite med mig i eftermiddag. Alltså är det plugg och städning som gäller fram till 4-5 tiden.
Nemas problemas. Satt uppe sednt igår och kollade på Scareface, den är ju bara för bra :) Jag brukar vanligtvis tycka maffiafigurer är fräcka när de kör sin (egentligen töntiga) hårda jargong, men när "Scarface" tuggar på med sitt underbett och sina uppknäppta skjortor och guldkedjor sitter man bara och fnissar i soffan. Fjant! Men när Tony Sopranos där emot skäller så salivet sprutar med sina uppknäppta skjortor, då är det bara hett. Riktigt hett. Tjerlek!



Jag hittade en sida som hette jagochminkompis.blogspot.com, massor av fantastiska blider! Jag valde att stjäla några och hoppas inte någon blir arg, men tjejen är en helt fantastisk fotograf! Kika in på hennes blogg och kolla in flera fotografier!

Nu skall jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig, och sedan skall jag faktiskt ställa mig och göra en lite höstig potatissallad som jag tänkte servera till min ropstbiff med grillade rösdbetor. Bilr nog bra, lite enkelt sådär. Sedan blir det frukost och sedan kulturarv och sociologi för hela slanten!

xxx - luutra

Inga kommentarer: