19 nov. 2009

Plugg-pause med lunch

Har nu suttit och skrivit om hederskulturer i två timmar och magen börjar kurra. Det får bli klassisk italiensk pasta till lunch, med varma cocktailtomater, färsk basilika, olivolja och en god permesanost. Veggie, for once...

Var inne och kollade mailen och det verkar som att mina klänningar kommer att dimpa ner i min brevlåda imorgon. Kanske också mina nya high heels. Jag har lagt upp en noggrann plan för vilka outfit's jag skall ta med mig to Russia, och det ser mycket bra ut. Lite vardagskläder i form av tunikor, koftor och leggings, några partyklänningar men bara två par skor. Funderar på hur jag skall göra med jackor. Jag tar med mig den gröna (shit - den måste jag ju hämta hos skräddaren!) men sedan får vi se om det bli någon mer. Kanske onödigt? Jag undrar hur vädret är i St Petersburg i början av december... Hoppas två minus, strålande sol och 5 cm snö. Eller snarare 2 plus, slask och storm. Men man får ju drömma. Jag får kika in på SMHI...

luutra

Inga kommentarer: