11 nov. 2009

Sååå nöjd :)

Kan knappt fatta att det är sant, men nu imorse blev mitt älskade underbara snuttis-fördjupningsarbete klart. Det blev bara så himla bra... Jag är så jäkla stolt över mig själv - slutprodukten blev så klockren. När jag väl får syssla med det jag är intresserad av så är det få som slår mig på fingrarna ;) Väntar spänt på betyget och bedömningen, gissar att det kommer komma i nästa vecka.

Kvar att göra i historian? Klämma ur mig ett halvt A4 på ämnet Sinatradoktrinen och maila alla mina inlämningsuppgifter samt fördjupningsarbetet till mig själv så jag kan skriva ut det och gå igenom det imorgon för fredagens slutprov. Jag hoppas så innerligt på att blackoutet inte skall infinna sig på fredagmorgon så jag i alla fall sätter ett VG på provet. Jag nöjer mig inte med mindre än ett MVG i historia, jag har verkligen lagt ner min själ i den här kursen. I fem veckor har jag andats häxprocesser, drömt om Mesopotamien och ätit Napoleon till frukost. Nu kan inget stoppa mig! Pepp, pepp, pepp!

Så, då har jag bara de småsakerna kvar att göra idag, och sedan blir det att packa ihop mig själv och ta mig till jobbet där jag jobbar kväll. Skall försöka hinna med lite plock här hemma, städa och diska.

"Du måste ge mig mer (så kan du ge mig lite mer)"

/Cherrylanes'

Inga kommentarer: