13 aug. 2009

Du finns inte där

Lugn eftermiddag med åska, pyssel och en knorrande mage. Jag har klivit ur duschen och att mig och skrivit en lista på vad jag skall ta med mig i morgon. Suger verkligen på att komma ihåg allt. I princip en omöjlighet i mitt fall. Så jag skriver alltså en lista.
Alexandra skall komma hit ikväll och laga middag till mig. Skall bli riktigt spännande :D Jag tycker om när folk lagar mat till mig. (fast det bästa är tvärtom)

Cyklade till jobbet imorse. Skall börja gymma på söndag eller månad. Vågar jag gissa att det kommer bli på måndag? Kanske skall jag överraska mig själv och ta det på söndag.

Fortfarande lite spak. Jag gillar det ordet. Spak. Bitarna faller inte riktigt på plats och tillvaron känns lite förvirrad. Försöker samla bitarna i en liten hög, men de passerar mig med vinden. Suck.

Nelly.se har fått in en hel del höst skor. Nu har jag hittat alla mina tre par som jag skall köpa till hösten. (När kommer du??!) Gummistövlar och höga klackar från nelly.se, samt bruna stövlar från ellos.se. 599+699+399 HUGHA! Jag kommer aldrig få riktiga höstskor. Jag tror i alla fall inte Robin kommer tycka att det är det bästa att lägga våra sparpengar på.

Nä. Nu skall jag koka mig ett ägg och ta en kopp te - och botanisera i bloggvärlden en stund.

luutra

Inga kommentarer: