28 aug. 2009

Life's wierd - but ok.

Skall försöka uppdatera lite. Det har varit en konstig vecka. Saker börjar hända - återkommer om detta. Robin har ett jobb på kroken, kanske. Vi får se.
Jag har varit ledig i hela 6 dagar och är nu åter tillbaks på jobbet. Allt som vanligt (nästan).
Nu jobbar jag helgen. Imorgon är det födelsedagskalas för Robin's storebror inne i stan. Middag med familjen.
Sedan raka vägen hem, skall jobba på lördagkväll och MÅSTE packa inför Danmark på måndag. Skall bli så skönt att komma iväg! (fast det känns knäppt att säga så efter att man har varit "ledig" i 6 dagar, nästan syndigt) Är numera totalt återställd, bara lite snuvig fortfarande. Vet inte, men jag tror det beror på allergi. Trött blir man av det också.

Suttit och betalat mina räkningar idag också - känns bra. Skall nu bara vänta på att pengarna dras så jag kan föra över resten som skall in på sparkontot.

Hoppas - hoppas - hoppas!

luutra

Inga kommentarer: