1 aug. 2009

Smaker från hela världen

Svarade på ett inlägg i ett forum där man sökte Expressens/Allt om Mat's böcker ur serien "Smaker från hela världen". Skulle länka till var på adlibris.se mann fann dem, och upptäckte att det var rea på dem igen. 49 kronor styck :)
Har beställt dessa: (fraktfritt!)



Så nu ser min samling ut såhär...:

* Italien
* Italien due
* USA
* Svensk vår
* Grillat
* Indien
* Sydamerika
* Desserter
* Mellanöstern
* Svensk vinter & jul
* Spanien

* Grekland
* Karibien
* Ryssland


Det finns 20 böcker i serien och nu när jag beställt dessa har jag alla jag ville ha, förrutom Frankrike som tyvärr var slutsåld och inte kommer gå att få tag på igen, precis som de andra när de tagit slut. Synd, för det var verkligen en bok jag ville ha. Systemet när man beställer dem ifrån adlibsris har också varit lite halvknepigt, de finns inte att hitta när man söker på sidan, utan man måste googla fram titeln + adlibris och sedan gå in den vägen via sökresultatet på Google.
Just Ryssland är jag väldigt nyfiken på, bläddrade igenom den hos syrran (som har alla...) och precis som Sydamerika kändes den som en oväntad lyckoträff. Så här vankas det rödbetssoppa!

luutra

Inga kommentarer: