18 aug. 2009

Nyduschad och påväg. Absolut ingenstans.

Jobbar dagen idag. Slutar 15.30 - och skall då försöka leta upp mina gymskor. Misstänker starkt att dessa faktiskt skulle kunna ligga på just gymmet. Har med mig träningskläderna för säkerhets skull.

Resten av veckan, torsdag och fredag, jobbar jag kväll. Det innebär att jag en av dessa dagar skall försöka ta mig in till Kungsbacka och göra följande saker...:

* Hämta mina örhängen hos James
* Skriva in mig på Ge A på distans. 100p.
* Köpa shampo, balsam och inpackning.

Provade Mikaelas shampo ur "Aussie-serien", och det var helt underbart. Skall åka till Freeport och Bellbox och se om dom har det där, annars får jag beställa det från internet nånstans. eleven.se hade det inte tyvärr, jag blev faktiskt lite förvånad.



Allmäntillståndet då? Tja. Ganska sur just nu. En person skall vackert få veta att den lever men inte just nu. Stressad. Börjar jobba om 20 min. Borde med andra ord inte sitta här men gör det ändå. Jag hinner. Annars allt väl.

Skall köra på träningen i 180 nu när jag hittar mina skor. Strikt diet och inget roligt. Måste gå ner i alla fall 5-7 kilo. Gärna 15, haha.

xxx, llutra

1 kommentar:

anna sa...

aussie finns på kicks