5 aug. 2009

En flicka med ordning och reda

Shopping är bäst att ta i många korta intervaller. Säger min plånbok i alla fall. Därför känner jag mig tvingad att strikt lägga upp en plan för det hela, och jag börjar med...

* Svarta jeansleggins
* Den broderade tunikan från Lindex
* Ryss-sjalen från JC
* Gummistövlar


Sedan går jag raska över på.....

* Bruna skinnstövlar
* Röd/petrolfärgad kappa
* En röd handväska (Zara?)
* Leggins!!


För att avsluta kalaset med...

* Svarta höga skor
* Skinnhandskar
* Armband
* Way-farers


Någonstans mitt upp i allt skall jag hålla utkik efter min drömpäls. Svart och kort, med en bred fin krage och härlig päls som "inte ligger för mycket". Ni förstår vad jag menar.... :)
Även hösttunikor är något som måste införskaffas i, men en sak i taget... Min höstgarderob är i klädväg ganska okej faktiskt, det är mest ytterkläder och skor som måste uppdateras. Och vi tar det i den här ordningen, flickor!

Inga kommentarer: