24 aug. 2009

Väldigt liten idag....

Ligger i sängen och snorar, kollar in hemnet och googlar efter Wegner-bord. Hittat ett jättefint hus i Veddige med utgångspris på 1,6 - jag vill ha! Får man flytta på det, måntro?
Tänk om man hade haft råd att köpa hus (ja, nångång får man ju det - men jag vill nu!), det vore lycka. Vet att Robin tänker mycket på det också, ser ofta att han varit inne på just Hemnet och kollat runt. Han är nog lika sugen som jag är.

Mår som sagt fortfarande inte bra, har lite feber och börjar dessutom bli extremt trött på att ständigt vara allergisk. Man blir väldigt trött av det hela också och jag fattar verkligen inte vad det är som gör att det satt igång sä här. Det spelar ingen roll var jag är eller vad jag är, hemma, utomhus, på jobbet eller hos någon kompis - jag blir lika allergisk i alla fall. Märkligt.
Så nu blir det två dagar hemma från jobbet i alla fall, ligga i sängen och äta panodil.






Inga kommentarer: