22 aug. 2009

Rosetter, rosetter - rosetter högt och lågt...

Är mycket svar för rosetter. Jag är MYCKET svag för rosettarmband. Robin installerar Vista på stora datorn, jag ligger i sängen med min älskade lappis och modesurfar. Det måste väl ändå vara ett ord? Modesurfa ÄR ett verb. Hörs lång väg.
Jag har ätit sill och läst Allt om Mat's dessertspecial från 1998. Jag har försökt bota min värk på alla upptänkligavis och slutade i sängen. JAG HAR VARIT UTE OCH SPRUNGIT 1 H IMORSE. Duschat. Tittat på när Robin städat. Gått och lagt mig igen. Försökt ta kort på min nya kappa och misslyckats. Letat efter bild på nätet. Inte hittat någon. Vi är här för att ******. Sophia skulle komma ikväll. Hon kan få ligga brevid mig här i sängen.

Rosettarmband från kyssjohanna.se samt accessoara.se


Armband från CC Sky/kyssjohanna.se - 1399 kr


Armband från Rachel Leigh/accessoara.se - 485 kr (REA!)


Armband från Disney Couture KIDADA - 999 kr

Inga kommentarer: