1 aug. 2009

Natt-pass

Klockan är nu 02.51 och jag sitter på jobbet. Och är INTE levande död, förvånande nog :) Fick sovit några timmar i eftermiddags så det här går helt klart över förväntningarna. Har aldrig varit en nattmänniska och kommer nog aldrig att bli, men någon natt här och där är helt okej.
Robin lämnade mig klockan 21.00 här "igår", och hämtade samtigigt upp Alexandra som skulle sova hos oss då hennes mamma hade partaj hemma hos dem. Alexandra jobbade kvällen här igår och skall jobba dagen, så Robin skulle lämna av henne samtidigt när han hämtar mig när jag slutat. Smidigt och bra.

Här på jobbet är allt spökligt lugnt. Hoppas bara inte detta är lugnet före stormen. Halva natten har gått och inte en enda pensionär har varit uppe och rört på sig. Men det är såklart bra att dom får sova.
Imorgon/idag har jag inga större planer, skall åka hem vid 7:00 och sova ordentligt. När jag vaknat skall jag ner till båten och tillsammans med grannbåtens ägare inspektera skadorna vår båt åstakommit på hand. Hoppas domen blir lindrig.
Sedan skall jag klippa Robin, men annars är ingenting inplanerat.

Skriver imorgon, luutra

Inga kommentarer: