6 aug. 2009

Högtryck

Sol. "Min lördagkväll". Skall bara mysa och ha det härligt ikväll.

Igår jobbade jag kvällen och kom hem och tog en öl med Robin och James. Alltid trevligt att se honom. Sedan åkte vi till Kungsbacka en sväng innan vi gick hem och sov hos James. Hade en jättemysig kväll, för utom ett jävla pucko som hävde ur sig en sak till mig på krogen. Jag vet om att man inte skall lyssna på fulla killar som gillar att vara dryga på fyllan, men det han sa sårade mig verkligen (det märkliga var att jag inte sagt något till honom, han råkade bara stå bredvid mig). Hade lite svårt att droppa det, men annars var allt jättebra. Gulliga Carro hämtade mig och Robin vid 7 när hon slutade jobba själv. Åkte hem och sova i några timmar. Duschade, åt frukost och kröp ner. Sedan kom Sophia och vi åt lunch och var nere vid havet en sväng. Inget bad, dåligt badställe. (Badkrukor)

Fan, nu kom jag ju och tänka på det igen!! Damn.

luutra

Inga kommentarer: