13 feb. 2010

13/2 - 13/8

Idag är det en ganska speciell dag - eller ja, om 6 månader är det en VÄLDIGT speciell dag... ;)
Idag är det precis ett halvår kvar tills jag och Robin gifter oss, helt underbart! Jag blir helt pirrig när jag tänker på det och jag hoppas inte att de här månaderna som är kvar kommer rusa iväg. Det är mycket kvar att planera och göra och jag och Robin har lovat varandra att försöka njuta av varenda sekund av tiden som är kvar. Tänk att vi skall gifta oss! Vi pratade om det igår (Robin hade varit snäll och köpt ett bröllopsmagasin till mig/oss som vi satt och kollade i) och det är svårt att förstå att det är på riktigt! Det känns som vi sitter och planerar det här för någon annan, nästan som om det inte rörde oss. Så främmande (men självklart fantastiskt) känns det ibland!

Ha en fin dag allihopa, nu smiter jag iväg till jobbet! Puss!

Inga kommentarer: