28 feb. 2010

Big-girl-panties at a sunday

Godmorgon! Ligger I sängen och har sovmorgon och är SJUKT ledig. I den här veckan som kommer så börjar min nya kurs, som ligger på en helt annan plattform som jag inte kommer åt förren imorgon :-) Det innbär att jag inte ens kan plugga, även om jag hade velat. En sådan här dag har inte jag haft sedan i sommras!

Ok. SJUKT ledig, har vi konstaterat. Vad gör jag med min super-lediga dag då? Först och främst, sov till 10.00. Underbart. Sedan jag vaknade har jag legat med min laptop och med min iPhone i sängen, vi har legt, surfat, lyssnat på musik och bloggat. Jag och mina två bästisars favvosysslor.Robin är på jobbet men slutar redan 12 idag, när han kommer hem skall jag stå färdigklädd på trappan redo att åka och äta kebab :D Det är söndag och jag vill syyynda... Skall snart hoppa i duschen och klä på mig lite.

Imorgon skall jag in till Kungsbacka vid 11 och gå på introduktionen för Pedagogiskt ledarskap. Efter det skall jag till bibliotekter och lämna/låna lite böcker, och sedan tänkte jag försöka handla lite papper och kuvert. Den här veckan skall inbjudningarna göras, jag tänkte bjuda hit syrran så hon kan sitta och klippa och klistra med mig :) kanske bjuda på lite hemlagade tacos som muta?

duschen nästa - luutra

Inga kommentarer: