16 feb. 2010

Rosebud Strawberry

Idag damp den här lilla saken ner som en present i min brevlåda - mycket trevligt så tack så mycket till min hemliga beundrare! ;)
Jag gillar Rosebud-läppbalsamen, fint fint för torra läppar som kräver lite extra omvårdnad så här i vintertider. Det kan jag kleta på mig ikväll när jag skall åka och posta böcker - en nissa ringde och ville köpa min bok i datorkunskapen. Jag köpte den när jag läste och öppnade inte boken en gång. inte ONCE. Skitirriterande när boken kostade dryga 500-lappen, men jag slängde ut den på blocket för halva priset och tänkte att jag får igen lite i alla fall. Hon som ringde idag verkade ha bråttom och var glad att hon fick tag på en, men tror ni ändå inte att det skall prutas i slutändan ändå?! Helt sanslöst, framför allt när man kör med argumentet "alla dom andra på blocket ligger på 150 kr". Jaha, OCH? Min är helt ny, skivan är inte ens upplockad och min råkar därför kosta 250 spänn! Irriterande! Nu fick hon ge sig till slut, jag gav mig inte så hon skulle sätta in 300 på mitt konto. Folk är lustiga.
Nu skall jag hoppa i lite kläder och åka till mamma för att plugga. Kram på er!

Inga kommentarer: